Keynote lezing Zakelijke Creativiteit
Een interactieve lezing zakelijk creatief denkenLezing zakelijk creatief denken
Er moeten meer onderscheidende oplossingen komen op de vraagstukken waar je mee te maken hebt. Je weet dat je organisatie creativiteit nodig heeft. Want één idee is géén idee. Deze lezing zakelijk creatief denken geeft je inspiratie en handvaten.
Laat je mensen op een actieve manier kennis maken met zakelijke creativiteit. Dit past prima bij de bijeenkomst of heisessie die je binnenkort organiseert met de hele of een deel van de organisatie. Een mooie gelegenheid om met deze lezing zakelijk creatief denken die oogjes weer te laten twinkelen.
“De keynote lezing van Rex is zeer boeiend. Hij laat je inzien hoe belangrijk creativiteit – creatief denken – is voor jezelf en voor je onderneming en hoe je die creativiteit kunt stimuleren. Hij geeft een verfrissende kijk op zakelijk creatief denken en geeft je nieuwe inspiratie.”
– Rolf morssinkhof. Directeur eigenaar. Morssinkhof Rymoplast –
Ook Twinkels in de ogen van deze reactie? Lees hier nog méér enthousiaste reacties van relaties!
Innovatiekracht vergroten; doen, doen, doen
De interactieve keynote lezing ‘Zakelijke Creativiteit’ is zeer geschikt om je team, je mensen, je organisatie kennis te laten maken met creatief denken. Je zult zien, iedereen is creatief en iedereen kan creatief leren denken.
Als je je innovatiekracht in je bedrijf wil vergroten dan is deze interactieve lezing zakelijk creatief denken een krachtige en inspirerende kick off. Creatief denken moet je ervaren en doen, doen, doen.
“Voor mijn maandelijkse marketingcafé online bijeenkomst zocht ik een aansprekende spreker op het gebied van zakelijke creativiteit en innovatie. Die vond ik in Rex. Tijdens een leuke en leerzame interactieve online bijeenkomst van 45 minuten gaf Rex aan in welke denkpatronen we vaak vastzitten. Met een uitdagende en confronterende interactieve oefening onthulde hij hoe je met diverse creatieve denktechnieken daar los van kunt komen. Doel daarbij: er voor zorgen dat je alleen of samen met anderen heel veel nieuwe ideeën bedenkt, nieuwe inzichten krijgt en nieuwe (verkoop)kansen genereert. Duidelijk werd dat creatief denken geen luxe is maar pure noodzaak. Dat geldt zowel voor ZZP’ers, MKB’ers als grote bedrijven. Deelnemers waren ronduit juichend. Velen gaven Rex 5 sterren (max. score). Wat mij betreft had Rex minstens 10 sterren mogen krijgen. Rex, nogmaals hartelijk bedankt voor je inspirerende en boeiende lezing.”
– Jeroen van Netten. Online marketing expert. Rhinoz –
Ook Twinkels in de ogen van deze reactie? Lees hier nog méér enthousiaste reacties van relaties!
Twinkels in je ogen met krachtige denktechnieken
In ruim 45 tot 60 minuten ervaar je waarom creatief denken belangrijk is, leer je spelenderwijs minimaal twee krachtige creatieve denktechnieken. Het enige wat je hierna wil, is er mee aan de gang gaan.
Met gegarandeerde twinkels in je ogen, zul je de volgende dag niet weten wat je meemaakt.
“Binnen VIVAT verzorgen wij inspiratiesessies waarin we de medewerkers meenemen in innovatieve ontwikkelingen binnen en buiten VIVAT. In dat kader heeft Rex voor ons een interactieve lezing zakelijke creativiteit verzorgd. Hier zorgde Rex voor een hele goede balans tussen theorie uitdragen, luisteren en de deelnemers laten oefenen met creatieve denktechnieken. Na afloop hadden de meeste deelnemers inderdaad een TWNQL in de ogen gekregen, zoals Rex van te voren al aangaf. Op een schaal van 0 tot 5 scoorde Rex in de evaluatie een 4.6! Rex liet ons in hele korte tijd (1 uur) zien dat hij als facilitator, coach en als keynote spreker van grote waarde is.”
– Henk Lof. Senior IT Architect. VIVAT –
Ook Twinkels in de ogen van deze reactie? Lees hier nog méér enthousiaste reacties van relaties!
Creatieve inspiratie
Klaar voor die twinkels in je ogen? Neem dan nu contact op!